Home / کتاب ها / فارسی / کتاب قدرت بیان

کتاب قدرت بیان

برایان برای بیش از هزار شرکت – از جمله «آی.بی.ام» (IBM) و «ام سی دانل داگلاس» و «د میلیون دالر راوند تبیل» (The Million Dollar Round Table) مشاوره کرده و به صورت خصوصی بیش از ۲ میلیون نفر را تعلیم داده است. ایده‏ های او اثبات شده، عملی و زودبازده هستند. خوانندگان کتابهای او، شرکت‏کنندگان در سمینارهای او و مراجعان برای تعلیم، مجموعه‏ای از تکنیک‏ها و استراتژی‏هایی را می‏آموزند که می‏توانند بلافاصله برای پیشرفت در زندگی فردی و حرفه‏ای‏شان آنها را به کار گیرند.

در کتاب «قدرت بیان» تریسی به شما نشان می‏دهد چگونه در هنر ارائه سخنرانی‏های جذاب مهارت کسب کنید و حتی برای رسیدن به اهدافی که تحقق آنها غیرممکن به نظر می‏رسد، از این مهارت استفاده کنید!
برایان تریسی، در این سالها تکنیک‏های بهترین سخنرانان جهان را مطالعه کرده و در کتاب «قدرت بیان» راهکارهایی به شما معرفی می‏کند که می‏توانید به کمک آنها در جلسات غیررسمی یا جلوی تعداد زیادی از مخاطبان به نحوی تاثیرگذار و ترغیب کننده سخنرانی کنید.

در کتاب قدرت بیان نوشته برایان تریسی می‏آموزید که:
جلوی مخاطبان با اعتماد به نفس، خوش بین و راحت باشید
از همان ابتدای سخنرانی توجه مخاطبان را جلب کنید
برای مشارکت دادن شنوندگان از زبان بدن، ابزار و تکنیک‏های صوتی استفاده کنید
به صورت یکنواخت از نکته‏ای به نکته دیگر اشاره کنید
از شوخ طبعی، داستان، نقل قول و سوالات با مهارت استفاده کنید
تردید مخاطبان را از بین ببرید
سخنرانی را با اقتدار تمام کنید
این کتاب فراتر از اصول صحبت کردن است و قوی‏‎ترین اسرار را برای شما فاش می‏کند تا به کمک آنها دیگران را با سخنرانی‏هایتان تحت تاثیر قرار بدهید و نه تنها با دیگران ارتباط موثر برقرار کنید، بلکه با مهارت، ذهن آنها را در رابطه با مسائلی که برای موفقیت‏تان ضروری هستند تغییر بدهید.
این کتاب موثر که سرشار از استراتژی‏های اثبات شده –و حتی دارای یک فصل ویژه درباره ارائه سخنرانی‏ های ترغیب ‏کننده تجاری –است، به شما کمک می‏کند سریع‏تر در حرفه‏تان پیشرفت کنید، مورد احترام دیگران قرار بگیرید و به بزرگترین اهدافتان برسید.

نام کتاب : قدرت بیان

نویسنده : برایان تریسی

زبان کتاب : فارسی

فرمت کتاب : PDF

تعداد صفحات : ۱۳۴

حجم فایل : ۶۸۰۳ کیلو بایت

Download “کتاب قدرت بیان”

GhOdraTe_BaYan_pdf-book.net_.pdf – 956 بار دانلود شده است – 6,64 مگابایت

مطالب پیشنهادی

How Successful People Think

 Good thinkers are always in demand. A person who knows how may always have a …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *