Home / کتاب ها / فارسی / کتاب اثر مرکب – ( آغاز جهشی در زندگی ، موفقیت و درآمد شما )

کتاب اثر مرکب – ( آغاز جهشی در زندگی ، موفقیت و درآمد شما )

اثر مرکب نام کتابیست که توسط دارن هاردی موسس مجله Success نوشته شده است. این کتاب چنان قدرتمند اما ساده است که تحسین تمامی نویسندگان حوزه موفقیت شخصی، کسب و کار و ورزشکاران برتر و المپیکی را کسب کرده است.

اما چرا اثر مرکب چنین قدرتمند است؟ زیرا، کسی که آهسته و پیوسته حرکت میکند مسابقه را برنده میشود.
دارن هاردی، توانست به کمک اصولی که به عقیده خودش از پدرش به صورت غیرمستقیم فراگرفته و او خودش آنرا تکمیل کرده و آنرا اثر مرکب نامیده، در ۱۸ سالگی سالیانه ۱۸۰ هزار دلار درآمد داشته باشد و اولین میلیون دلارش را در سن ۲۴ سالگی بدست آورد و هم اکنون با اینکه کمتر از ۴۰ سال سن دارد اما به راحتی برای تمام طول عمر خود درآمد و پس انداز کافی دارد تا بخواهد در سن کم خودش را بازنشسته کند.

دارن هاردی چنین میگوید : “من باهوش ترین آدم نیستم. اما اگر فرصت کافی داشته باشم، در هر رقابتی، هر رقیبی را از میدان به در خواهم کرد… من اصول آنرا بلدم. میدانم گام های کوچک اما قدرتمند کدامند که باید روزانه آنها را بردارم…”

در این مقاله شما به صورت کاملا خلاصه و کاربردی جان کلام کتاب اثر مرکب را میخوانید، طوری که بعد از خواندن به کلی دیدتان نسبت به دست یابی موفقیت در زندگی و کسب و کار دستخوش تغییر خواهد شد زیرا شما درک خواهید کرد موفقیت یک شبه بدست نمی آید، با کار سخت بدست نمی آید و نیاز به هوش عالی نیز ندارد، بلکه تنها چیزی که نیاز دارد فراگرفتن اصول ساده ی آن است (که در این مقاله میخوانید) و قدم ها کوچکی که به صورت آهسته و پیوسته باید به سمت موفقیت بردارید،
برای یک ماجراجویی هیجان انگیز آماده اید؟

به زبان ساده : اثر مرکب یعنی شما اگر دو انتخاب داشته باشید ؛ دریافت ۳ میلیون دلار یکجا و یا دریافت یک یک سنتی که هر روز مقدار آن دوبرابر میشود، شما با توجه به اثر مرکب باید یک سنتی را قبول کنید ! زیرا در مدت ۳۰ روز مقدار آن به بیش از ۳ میلیون دلار خواهد رسید… اثر مرکب چنین قدرتی دارد، شما با ایجاد تغییرات کوچک اما اصولی در دراز مدت نتایج عظیمی بدست می آورید که در ادامه میخوانید :

طریقه استفاده از اثر مرکب در زندگی :

برای استفاده از اثر مرکب در زندگی شما نیاز به ایجاد تغییرات کوچک در این ۵ قسمت را دارید تا نتایجی عظیم در زندگیتان مشاهده کنید، هرکدام از بخش ها را کاملا همراه با توضیحات میخوانید و نحوه ایجاد تغییر را نیز برای هر بخش ذکر شده است :

  • انتخاب ها
  • عادات
  • تکانش
  • تاثیرات
  • شتاب بخشی

اثر مرکب

نام کتاب : اثر مرکب

نویسنده : دارن هاردی

زبان کتاب : فارسی

فرمت کتاب : PDF به صورت اسکن شده از اصل کتاب

تعداد صفحات : ۲۳۳

حجم فایل : ۲۸ مگا بایت

Download “کتاب اثر مرکب - ( آغاز جهشی در زندگی ، موفقیت و درآمد شما )”

Asar-Morakab.pdf – 20727 بار دانلود شده است – 28,08 مگابایت

مطالب پیشنهادی

How Successful People Think

 Good thinkers are always in demand. A person who knows how may always have a …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *