Home / کتاب ها / فارسی / کاتلر در مدیریت بازار

کاتلر در مدیریت بازار

فرصتها در همه جا گسترده اند و به قول مارک تواین، ما به ندرت متوجه آنها می شویم، مگر هنگامی که از دست رفته اند. کاتلر معتقد است که هرجا نیازی در میان باشد، فرصتی نیز وجود دارد. او بازاریابی را هنر یافتن، پروردن و سود بردن از فرصت ها می داند.

9647092040_240
فیلیپ کاتلر استاد و نویسنده پرآوازه بازاریابی، این کتاب را در زمانه ای می نویسد که مشتری مداری در قلب موضوعات اساسی سازمانها قرار گرفته و بازاریابی نگاهی کاملا متفاوت به بازار دارد. این کتاب مفاهیم نوین بازاریابی را از زبان کسی بیان می دارد که طی ده ها سال تحقیق و تدریس و تحریر، این امکان را یافته است تا از فرازی بلند، نگاه به افقی گسترده در مفاهیم بازاریابی داشته و آنها را در یک ارتباط منسجم و با معنا تعریف و تبیین نماید و پدیده های موفق بازاریابی را در دنیای امروز با این مفاهیم تحلیل و تفسیر کند.

فهرست مطالب : مقدمه ناشر
پیشگفتار
بخش نخست: بازاریابی راهبردی
فصل ۱- بر پایه مدیریت بازار در رده جهانی کسب و کارهای سود آور بپا سازیم
فصل ۲- به کارگیری مدیریت بازار در راه شناخت، آفرینش، تبادل نظر و انتقال ارزش
فصل ۳- شناسایی فرصتهای بازار و تنظیم پیشنهاد بر پایه ارزشهای هدف گرفته شده
فصل ۴- ایجاد و پرورش پیشنهادهای باارزش همراه با نام و انگ بازرگانی معتبر
بخش دوم: شیوه های بازاریابی
فصل ۵- پردازش و به کارگیری آگاهی از بازار
فصل ۶- طراحی آمیزه بازاریابی
فصل ۷- یافتن، نگهداشتن و افزایش مشتریان
فصل ۸- ارزشهای مشتری پسند بیشتری طراحی و عرضه کنید
بخش سوم: بازاریابی اجرایی
فصل ۹- برنامه ریزی و سازماندهی بازاریابی کارامدتر
فصل ۱۰- ارزیابی و پایش کارکرد بازاریابی
بخش چهارم: بازاریابی واریختی ( دگرگونی گسترده و ساختاری )
فصل ۱۱- پذیرش دگرگونیهای بنیادین: دوران بازاریابی الکترونیک

Download “کتاب کاتلر در مدیریت بازار”

kotler.pdf – 1209 بار دانلود شده است – 354,96 کیلوبایت

مطالب پیشنهادی

How Successful People Think

 Good thinkers are always in demand. A person who knows how may always have a …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *