Home / بزرگان مدیریت / دکتر غلامرضا کیانی

دکتر غلامرضا کیانی

غلامرضا کیانی، مدیر عامل سازمان مدیریت‌فرا و استاد مدعو دانشگاههای تهران ، صنعتی شریف و الزهرا می باشد. وی لیسانس خود را در رشته مهندسی برق و فوق لیسانس خود را در مدیریت سیستم ها و دکتری خود را در زمینه مدیریت استراتژیک از دانشگاه برونل انگلستان دریافت کرده است.
دکتر کیانی بورسیه دولت آلبرتا کانادا در شصت و هفتمین برنامه مدیریت استراتژیک مدیران ارشد کانادا در دانشکده مدیریت بنف بوده است.
kiani

سابقه تجربی دکتر کیانی در زمینه مدیریت به اواخر دهه ۱۳۵۰ باز میگردد. وی طی این مدت مسئولیت های اجرایی متعددی از جمله مدیریت عامل سازمان مدیریت صنعتی و شرکت صنعتی بوتان را بر عهده داشته است. دکتر کیانی بیش از ۲۰ سال سابقه تدریس و مشاوره در حوزه مدیریت و مباحث مرتبط با استراتژی دارد.
ایشان مشاور عالی شرکتهای متعددی از جمله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، گروه صنعتی سدید، شرکت صنعتی بوتان، شرکت نفت بهران، نفت پاسارگاد، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت سایپا دیزل و شرکت زامیاد در زمینه استراتژی بوده و یا در حال حاضر نیز می باشد.
وی مقالات متعددی در مجلات علمی داخل و خارج از کشور منتشر کرده است. کتاب استراتژی اثربخش که از کتابهای برگزیده نهمین دوره کتاب سال دانشجویی می باشد ، همچنین کتاب تفکر استراتژیک  و کتاب ۱۰ اصل اثربخشی استراتژی نیز از تالیفات ایشان به شمار می آید

مطالب پیشنهادی

ژوبین علاقبند، عضو هیئت‌مدیره اسنپ

در طبقه چهارم ساختمان گروه اینترنت ایران، در گوشه‌ای از سالن میز نه چندان متفاوتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *