Home / کتاب ها / فارسی / کتاب مدل سرآمدی – EFQM 2013

کتاب مدل سرآمدی – EFQM 2013

دل سرآمدی EFQM براساس مجموعه ای از ارزش های مورد نظر سازمان های اروپایی است که برای اولین بار در کنوانسیون اروپایی حقوق بشر بیان شد (۱۹۵۳) و منشور اجتماعی اروپا آن را در سال ۱۹۹۶ اصلاح نمود. این قرارداد توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا به تصویب رسید و اصول  و مبانی آن با قوانین بین المللی یکپارچه شد.

مفاهیم اساسی این مدل سرآمدی بر مبنای قوانین مربوط به حقوق بشر ایجاد شده است، با فرض این که آنها را در سطح جهانی بتوان به کار برد.

به رسمیت شناختن نقش کسب و کار می تواند تاثیر مهمی بر حمایت گسترده تر از اهداف سازمان ملل داشته باشد، همان معاهده جهانی سازمان ملل که در سال ۲۰۰۰ ایجاد شد. ابتکار تشویق سازمان ها برای اعمال این ارزش ها به صورت فعال، مجموعه ای از ۱۰ اصل و قانون برای حفظ کسب و کارپایدار و دارای مسئولیت اجتماعی، از طریق فعالیت های جهانی آنها را شامل می شود. ضمن این که تعدادی از این اصول به صورت واضح و روشن در مدل سرآمدیEFQM پوشش داده شده است، این در حالی است که به تعدادی دیگر به صورت تلویحی اشاره شده، که از جمله آن می توان به مواردی اشاره کرد که در ارتباط با حقوق بشر، فساد و انحراف، رشوه خواری و کار اجباری هستند که در حال حاضر به صورت یک نیاز قانونی در اروپا می باشد.

مدل سرآمدی EFQM بیان می کند که یک سازمان ممتاز و برتر، به این ۱۰ اصل معاهده جهانی احترام گذاشته و آنها را اجرا می کند، صرف نظر از اینکه بصورت قانونی به این کار وادار شده باشد یا خیر!

نام کتاب : مدل سرآمدی EFQM 2013MFQM 2013 مدل سرآمدی

ترجمه : ابوالفضل آدرسی

زبان کتاب : فارسی

فرمت کتاب : PDF

تعداد صفحات : ۶۱

حجم فایل : ۵۹۸ کیلو بایت

 

Download “کتاب مدل سرآمدی EFQM 2013”

EFqm-2013.pdf – 1000 بار دانلود شده است – 597,61 کیلوبایت

 

مطالب پیشنهادی

How Successful People Think

 Good thinkers are always in demand. A person who knows how may always have a …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *