Home / کتاب ها / فارسی / ۱۰ اصل اثربخشی استراتژی

۱۰ اصل اثربخشی استراتژی

فرازهایی از کتاب:
استرات‍ژی اثربخش حاصل درکی ماورای فهم تحلیل گران از محاسبات است.
وظیفه مدیریت ارشد سازمان خلق استراتژی نیست، بلکه خلق سازمانی است که در آن پیوسته استراتژی های جدید خلق می شود.

10-asl
به میزانی که استراتژی به باور تبدیل می شود شانس پیاده سازی درست و کامل آن نیز افزایش می یابد.
استرات‍ژی نیاز به تازگی دارد اگر نو نشود می میرد.
هم چنان که موضوع های پردغدغه مانند برند، کیفیت سرمایه های انسانی، و دانش می باید در سازمانتان به صورتی مستقل مدیریت شوند «مدیریت تمایز» نیز باید یکی از ارکان اساسی ساختار سازمانی شما باشد.

هیچ آدم عاقلی در آب حوض و یا آب نمای کم عمق پارک شیرجه نمی زند، در حالی که این نابخردی در دنیای کسب و کار زیاد رخ می دهد. شرکت ها غالبا وارد کسب و کارهایی می شوند که فرصت ژرفی در آن وجود ندارد.

در شرایطی که طول عمر فرصت ها کوتاه و کوتاه تر می شود، مدیران موفق آن هایی هستند که وقت و منابع محدود سازمان را روی موضوعات استراتژیک متمرکز می کنند.

چگونه می توان از برنامه ریزی استراتژیک انتظار تحول داشت بدون آن که افراد سازمان متحول شوند؟

مدیریت بدون رهبری، چیزی جز سرایداری وضع موجود نیست.

شرط لازم برای پیاده سازی موفق استراتژی این است که ابتدا بتوانید آن را به باور کارکنتان تبدیل کنید.

 

:فهرست مطالب – بخش یک- استراتژی و اثربخشی
– بخش دو- اصول اثربخشی در خلق و پیاده سازی استراتژی
– بخش سه- اصول اثربخشی ویژه پیاده سازی استراتژی

Download “۱۰ اصل اثربخشی استراتژی”

strategy.pdf – 1141 بار دانلود شده است – 241,88 کیلوبایت

مطالب پیشنهادی

How Successful People Think

 Good thinkers are always in demand. A person who knows how may always have a …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *