Home / کتاب ها / فارسی / استراتژی اقیانوس آبی

استراتژی اقیانوس آبی

فضای بازار جدید :

فرض کنید که بازار جهانی از دو دسته اقیانوس تشکیل شده است : اقیانوس های آبی و اقیانوس های قرمز . اقیانوس های قرمز معرف کلیه صنایعی هستند که امروزه وجود دارند و اقیانوس های آبی معرف کلیه صنایعی هستند که امروزه وجود ندارند .

استراتژی اقیانوس

نام کتاب : استراتژی اقیانوس آبی

نویسنده : چان کیم – رن مابورن

زبان کتاب : فارسی

فرمت کتاب : PDF

تعداد صفحات : ۴۴

حجم فایل : ۸/۴۲ مگا بایت

 

Download “استراتژی اقیانوس آبی” blue-ocean-strategy.pdf – 1680 بار دانلود شده است – 8,43 مگابایت

مطالب پیشنهادی

کتاب معمای نوآوران

در کتاب  دی ان ای نوآور ، نویسندگان بر اساس آنچه ما در مورد نوآوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *