Home / روز نوشته ها / زلزله غرب کشور

زلزله غرب کشور

زلزله ای غرب کشور را می لرزاند و عده ای از هموطنانمان کشته و زخمی می شوند ، عده ای از ورزشکاران و چهره های شناخته شده خودجوش مشغول به دریافت و رساندن کمک های مردمی به زلزله زدگان می شوند گویی مردم دیگر با وجود این همه اختلاس و … به هیچ نهاد رسمی اعتماد ندارند !
عده ای سخت مشغول اثبات این هستند که تلفات در مسکن های مهر بیش‌تر از بقیه اماکن بوده است برخی آنچنان هیجانی شده اند که این مسکن ها را طویله می خوانند غافل از اینکه عده ای زیادی از دوستان ، بستگان و هموطنانمان در همین خانه ها در حال زندگی هستند و مهر سازان نیز رفته اند در پی کار واقعی شان !!! پای بست نشستن !
دو روحانی در حال تهیه کلیپی برای تشویق مردم به دادن نذورات شرعی شان برای زلزله زدگان هستند که دیگری از کمی دورتر از هر دوشان عکس می گیرد و در شبکه های مجازی منتشر می کند که گویی در حال گرفتن سلفی با آوار زلزله هستند و در چند دقیقه اول هزاران کامنت و لعن و نفرین و …
سربازانی که چند شبانه روز بیدار مانده اند ، امداد می رسانند و در سوز سرما پالتو خود را به مادری زلزله زده که از سرما به خود می لرزد می دهد ! و آنسو تر افسری به صورت پناه جویی که ظاهرا به سهم اش قانع نیست و می خواهد سهم بقیه را بگیرد سیلی می زند !
خدایا ما را چه می شود ؟ ما چند هزار سال …. داریم ؟

مطالب پیشنهادی

اولویت یا شعار مسئله این است…

هر ساله در نام گذاری اول سال ، به هر شکل ممکن اشاره به تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *