کتاب پیشنهادی از جک تراوت
جک تراوت
نام انگلیسی Jack Trout
وی کار خود را به عنوان یک کارمند در دپارتمان تبلیغات شرکت جنرال الکتریک شروع کرد. وی پس از آن مدیر بخش تبلیغات شرکت یونی رویال شد. او بعدها به آژانس استراتژی بازاریابی ال ریس پیوست و ۲۶ سال با یکدیگر همکار بودند.
او در حال حاضر موسس و مدیر شرکت بین المللی استراتژی بازاریابی تروات و شرکاء است. این شرکت در سراسر دنیا دارای شعبه های مختلفی است و تعدادی از مشتریان این شرکت عبارتند از:
AT&T, Apple, Citicorp, General Electric, Hewlett-Packard, IBM, Pfizer, Proctor & Gamble
چند کتاب مشهور جک تراوت که در ایران نیز به چاپ رسیده است عبارتند از:
تمایز یا نابودی
شرکت های بزرگ مشکلات بزرگ
استراتژی در مدیریت بازار